| |
| CITAZIONE (Ray Of Moon @ 26/10/2008, 22:26) CITAZIONE (Lars Blue Malfoy @ 26/10/2008, 22:11) questa si che è una poesia....e non quelle cose che scrivo io invece dovresti postarne qualcunaaa *_____________________* O.O no....mai!!!!!!!!!  Un populu
Un populu – mittitilu a catina – spughiatilu – attuppatici a vucca – è ancora libiru.
Livatici u travagghiu – - u passaportu – a tavula unni mancia – u lettu unni dormi, – è ancora riccu.
Un populu – diventa poviru e servu – quannu ci arrubbanu a lingua – addutata di patri: – è persu pi sempri.
Diventa poviru e servu – quannu i paroli non figghianu paroli – e si mancianu tra d’iddi.
Mi nn’addugnu ora, mentri accordu la chitarra du dialettu – ca perdi na corda lu jornu.
Mentre arripezzu – a tila camuluta – ca tissiru i nostri avi – cu lana di pecuri siciliani.
E sugnu poviru: – haiu i dinari – e non li pozzu spènniri; – i giuelli – e non li pozzu rigalari; u cantu nta gaggia – cu l’ali tagghiati.
Un poviru – c’addatta nte minni strippi da matri putativa, – chi u chiama figghiu – pi nciuria.
Nuàtri l’avevamu a matri, – nni l’arrubbaru; – aveva i minni a funtana di latti – e ci vìppiru tutti, – ora ci sputanu.
Nni ristò a vuci d’idda, - a cadenza, a nota vascia - – du sonu e du lamentu: chissi non nni ponnu rubari.
Non nni ponnu rubari, – ma ristamu poviri – e orfani u stissu.
-
Ignazio Buttitta – (da Lingua e dialettu, 1970)
Terra ca nun senti
Malidittu ddu mumentu ca graprivu l’occhi nterra nta stu nfernu.
Sti vint’anni di turmentu cu lu cori sempri nguerra notti e jornu.
Terra ca nun senti ca nun voi capiri ca nun dici nenti vidennumi muriri!
Terra ca nun teni cu voli partiri e nenti cci duni pi falli turnari.
E chianci chia… Ninna oh!
Malidittu… tutti st’anni cu lu cori sempri nguerra notti e jornu.
Malidittu cu t’inganna prumittennuti la luci e a fratillanza.
Rosa Balistreri

Lascia che sia fiorito, signore il suo sentiero, quando a te la sua anima, e al mondo la sua pelle, dovrà riconsegnare, quando verrà il tuo cielo, laddove in pieno giorno risplendono le stelle
(Fabrizio De Andrè, Preghiera in Gennaio.)
Marco quando ho saputo che diventato un angelo mi è dispiaciuo molto. La cosa che mi dispiace è che non ti conoscevo,non ci conoscevamo........ Sono molto triste e come me molte altre persone.ma io vi dico una cosa siate felici...perchè Marco invece di essere un ragazzo che interpreta un maghetto ora è un angelo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!non so come reagirete a queste mie parole...ma è quello che provo!
MARCO............VEGLIA SU TUTTI NOI
|
| | |